Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si v těhotenství ulevit od ranní nevolnosti? Přinášíme vám pár zaručených receptů

Nevolnost v těhotenství

Pokud trpíte ranní nevolností během těhotenství, pravděpodobně poslední věcí, po které toužíte, je snídaně. Podívejte se však na super výživové návrhy, které ranní nevolnosti spolehlivě uleví.

Avokádový nápoj: hydratační náhrada kávy

Pokud máte dokonce ráno trochu žízeň, může to zhoršit nevolnost, proto nahraďte ranní kávu tímto lehkým, zvlhčujícím smoothie. Zázvor má schopnost zmírnit nevolnost. Jak tedy onen nápoj připravit: do mixéru vložte

  • polovinu avokáda
  • 1 banán a několik malin
  • 120 g jogurtu
  • špetku mletého zázvoru
  • a lžíci oloupaných mandlí

Rozmixujte je na homogenní smoothie.

Müsli: připravte si je sami - vhodné pro ranní nevolnost v těhotenství

Připravte si je den předem a vložte je do chladničky, abyste je mohla jíst další den nebo si je vzít s sebou do zaměstnání. Je plné bílkovin a vitaminu B6, které dodávají energii a zmírňují nevolnost. Chia semínka absorbují desetkrát více vody, než je jejich vlastní hmotnost, aby poskytla pocit úlevy od nevolnosti. Jak je připravit:

  • smíchejte 3 lžíce vloček quinoa se třemi lžícemi ovesných vloček a zalijte
  • 120 ml mandlového, kokosového nebo ovocného (ochuceného) mléka
  • Mandlové mléko lze připravit přidáním tří dílů vody k dílu surových mandlí
  • Směs rozmixujeme v mixéru
  • přefiltrujeme přes sítko nebo gázu a filtrovanou bílou tekutinu (mandlové mléko) použijeme
  • Dále přidáme lžíci chia semínek, půl lžičky skořice, jednu lžíci syrových kešu ořechů

Volské oko na plátku toastového celozrnného chleba se semínky: snídaně do postele

Dobře smažené volské oko je skvělé, ideální pro zmírnění ranní nevolnosti. Během těhotenství potřebujete velkou dávku železa a jeho nedostatek může vést ke snížení energetické hladiny a zhoršení nevolnosti - a vejce jsou plná železa. Jak je připravit: na pánvi zahřejeme lžíci oleje nebo kousek másla a rozbijeme dvě vejce. Mezitím dáme do toustovače dva plátky celozrnného chleba se semínky. A snídaně je hotová.

Ovocné ovesné vločky - pro super energii během dne

Tato výživná snídaně pomalu a nepřetržitě uvolňuje energii a přirozeně odbourává pocit nevolnosti. Ovesné vločky jsou bohaté na vitamin B6, který snižuje nevolnost, a skořice pomáhá udržovat stabilní hladinu cukru v krvi. Jak tento pokrm připravit:

  • přidejte půl šálku ovesných vloček do půl šálku mléka
  • nechte 4 minuty vařit.
  • Pokud chcete aby byla směs řídčí, přidejte trochu více mléka.
  • Přidejte špetku skořice a třeba několik malin.

Semena a ořechy: řešení, pokud máte příliš velkou nechuť k jídlu

Vaše tělo se v noci během těhotenství přepne na glukózu, což může zvýšit časnou ranní nevolnost a způsobit, že se na jídlo nebudete moci ani podívat.

Pokuste se sníst nějaké ořechy a semínka a nevolnosti poleví. Příprava je velmi jednoduchá: smícháme surové mandle, surové kešu nebo jiné ořechy a surová slunečnicová a dýňová semínka.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Plain text

  • Nejsou povoleny HTML značky.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.