cvičení

Jak se zotavit po porodu přírodní cestou

K příležitosti Světového týdne respektu k porodu přinášíme tipy na využití přírodních zdrojů pro rychlé a účinné zotavení těla i mysli po p

Cvičení s balančními pomůckami pro fitness maminky (po šestinedělí)

Stále více a více se setkáváme s pojmy funkční trénink a core trénink.

Sportovní výživa a suplementy pro sportující maminky po porodu a po skončení kojení

V době po porodu a po skončení kojení se spousta maminek rozhodne dělat něco s nadváhou a začne sportovat.

Jídelníček na hubnutí pro ženy po porodu

Váha těhotné během těhotenství stoupá rovnoměrně. Za ideální zvýšení hmotnosti se považuje 10 - 12 kg.

Nová kniha pro rodiče: Mámo, táto, cvičte se mnou!

Kniha je plná zdravého pohybu, pohybových činností a aktivit, které jsou určené nejen pro volné chvíle dětí strávené s rodiči, ale také pro

Cvičení v těhotenství snižuje riziko císařského řezu

O důležitosti cvičení a správné životosprávy v těhotenství pochybuje asi málokterá nastávající maminka.

4 základní pohybové aktivity v těhotenství

Přístup k prenatálnímu cvičení se za posledních 20 let značně změnil.

Cvičení po porodu se závěsným systémem TRX

TRX je v posledních několika letech jednou z nejžádanějších

Zásady bezpečného sportování v těhotenství

Začátek těhotenství nemusí nezbytně znamenat, že se váš organismus a životní styl musí přepnout do klidového režimu.

Jóga pro 3. trimestr těhotenství

Těhotenství se přesouvá pomaličku do své závěrečné fáze, proto je vhodné se zaměřit na

Stránky

Moje těhotenství - blogy, diskuse, fotogalerie a kluby maminek

Těhotenství nastávajících maminek - nejnovější příspěvky

Subscribe to RSS - cvičení