životospráva

Vitamin B9 - důležitý nejen pro budoucí maminky

Těhotenství je jednou z nejkrásnějších etap života ženy. Současně s sebou ale přináší řadu otazníků.

Jak pečovat o dětskou imunitu

Také si v posledních několika letech říkáte, že zimy už nejsou takové, jako

Ogestan - novinka pro těhotné a kojící ženy

Věděli jste, že doplňky stravy pro těhotné a kojící ženy obsahují často i látky, které ženy nepotřebují a které zbytečně zatěžují jejich or

3 mýty o vývoji dítěte

1. Miminko si přeci řekne, co mu chybí!

Projekt Společně pomohl maminkám žít zdravěji

Evropský projekt Společně, zaměřený na podporu správného životního stylu u

Jak po porodu spravit držení těla cvičením

Stále více z naší populace začíná cvičit a věnovat se sami sobě.

Strečink pro maminky po porodu

Dnes si povíme něco o strečinku pro maminky po porodu. Proč? Protože je důležitější, než vypadá.

Proč není kravské mléko vhodné pro kojence

Správná skladba jídelníčku miminka je klíčová pro jeho zdravý růst a vývoj.

Potraviny, které zvyšují šanci na početí dítěte: mateří kašička, brusinky, červený jetel

Kvalita stravy má vliv na plodnost.

Banán v těhotenství

Banány obsahují velké množství vitamínu B6, dále pak vitamíny C, B1, B2, E a kyselinu listovou. Banány jsou bohaté na minerály, ze kterých je nejcennější draslík, hořčík a železo. Díky vysokému obsahu draslíku jsou po avokádu a datlích třetím nejlepším zdrojem tohoto minerálu mezi čerstvým ovocem.

Stránky

Moje těhotenství - blogy, diskuse, fotogalerie a kluby maminek

Těhotenství nastávajících maminek - nejnovější příspěvky

Subscribe to RSS - životospráva